Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Faktura med betalningsanmärkning

alltså detta är ju ett jävligt dumt alternativ också. Men jag som har utmätning, finns det någon chans att jag kan ha faktura på något ändå? Bara tills den 27:e november. Så man kan köpa något och sälja det. Och isånafall varifrån? Summan jag behöver är typ 2000. Och ja, jag har googlat i flera timmar men jag blir inte klok. Så skriv gärna ner sidor TACK!

Typ alla ställen som kör med Klarna... Jag har både fått köpa på faktura och fått Klarnas Visakort trots många betalningsanmärkningar.

Ja det är ju den.. klarna gillar inte mig efter min syster tog en soffa i mitt namn sen lät det hamna i inkasso. Allt är återbetalat men nu vill dem inte ha mig på Klarna!

Googla betala faktura flashback.

Ja det är ju den.. klarna gillar inte mig efter min syster tog en soffa i mitt namn sen lät det hamna i inkasso. Allt är återbetalat men nu vill dem inte ha mig på Klarna!

Köp nåt i syrrans namn. Telia är populära att handla av, finns massor av folk som säljer telefoner o.d på Blocket, nya i kartong. Telia tar Sergel som upplysning, så du förstör inte syrrans UC. Tele2 är också ett alternativ, tar Bisnode.

Går du in i butik och hämtar ut en telefon så bör du kunna sälja den snabbt.

Beställde en telefon från el giganten på klarna faktura o jag har löneutmätning samt dåligt kredit betyg. Blev helt paff att dom godkände....dock kosta telefonen bara 970kr men ändå...har blivit nekad på alla s dra ställen förut. Prova o beställ nå därifrån o se om du får samma tur

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp