Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Faktura från expresslån, vad göra?

Är ju så att hela sidan är gjort för att vara vilseledande. Sedan måste det tydligt framgå en kostnad vilket det inte gör i detta. Du tror du söker ett lån i första anblick, sida 2 om du läser lite noga att förmedlar lån.

Visa bilaga 4196
Är även olaglig verksamhet då dom "fungerar" som en låneförmedlare, är en ren scam och folk bör absolut inte betala någon faktura och bestrida.
Visa bilaga 4197

Sedan så faller dom ju direkt på detta då hela sidan är rakt igenom vilseledande.
Visa bilaga 4198
Du har helt fel! När man söker om deras så kallade "lån" så måste man acceptera deras avgifter innan man skickar iväg ansökan. Så det är upp till konsumenten att läsa villkoren då man faktist godkänner dem när man ansöker.

Med andra ord för man skylla sig själv

Du har helt fel! När man söker om deras så kallade "lån" så måste man acceptera deras avgifter innan man skickar iväg ansökan. Så det är upp till konsumenten att läsa villkoren då man faktist godkänner dem när man ansöker.

Med andra ord för man skylla sig själv
Du läste inte ens vad jag skrev.
Nåväl du får väl tro det, lägger inte ner energi på någon som inte läser ens.

Jag har råkat ut för den här idioten nu. Har inte gjort några ansökningar alls på hans hemsida, har inte ens varit inne på hans hemsida. Ska testa att bestrida som du beskriver, hoppas det hjälper. Tusen tack!
Hej! Jag var hemma på deras hemsida och påpekade att det var brottslig verksamhet som dom håller på med och är olaglig verksamhet. Jag fick snabbt svar att det inte var olagligt det dom håller på med. Dom svarade mig att jag hade godkänt en låneansökan. Men jag har inte ansökt om något lån hos dessa idioter. Det har gått nu över en månad nu och inga fakturer har ännu inte kommit från dessa idioter. Du skall bara bestrida fakturan om det kommer någon. Hoppas att det löser sig för dig. Bara synd att våra myndigheter inte gör mer åt dessa idioter

Received 3 invoices from them, sent them an email saying I'm not paying any of them and that I never used their website to apply for a loan. They replied back asking for payment. I never paid and it's been 6 months already, nothing happened. They are pure scammers, and they know what they're doing is illegal. Their website will automatically reject you no matter how good your credit score, and then ask you to pay the fee.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp