Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fairlo

29/7 gjorde jag min sista betalning, har imorgon på mig att betala in nästan 4000 kr inte roligt. Dom tar Bisnode men kundtjänst skrev till mig att det rapporterar till UC, usch hade inte räknat med det.
Hur lång tid hade du på dig att betala uppsägningsbrevet?

30 dagar, så visst jag har haft tid men har inte haft möjligheten. Hoppades att jag via inkasso kunde få en rimlig plan men är väldigt orolig för att de rapporterar misskött kredit till UC. Om någon varit med om liknande och vet hur dom gör och hur snabbt är jag väldigt tacksam.

29/7 gjorde jag min sista betalning, har imorgon på mig att betala in nästan 4000 kr inte roligt. Dom tar Bisnode men kundtjänst skrev till mig att det rapporterar till UC, usch hade inte räknat med det.
Går det 6 månader innan fairlo skickar till kfm ??? Trodde dom var snabba .. släpper allt nu i dec och jag har lån hos dom ..

30 dagar, så visst jag har haft tid men har inte haft möjligheten. Hoppades att jag via inkasso kunde få en rimlig plan men är väldigt orolig för att de rapporterar misskött kredit till UC. Om någon varit med om liknande och vet hur dom gör och hur snabbt är jag väldigt tacksam.
Hej, hur har det gått för dig?

Jag löste och betalade beloppet som krävdes. Fick information från en trevlig handläggare att dom skickar missbrukad kredit till UC och de vilja jag inte få.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp