Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Fairlo utöka

Det står på mina sidor att jag som lojal kund kan utöka mitt lån, vågar vi göra det tro? Har någon härinne erfarenhet? Är det en självklarhet att man blir beviljad?

Det står på mina sidor att jag som lojal kund kan utöka mitt lån, vågar vi göra det tro? Har någon härinne erfarenhet? Är det en självklarhet att man blir beviljad?

Om Fairlo har lyckats göra en lyckad autogirodragning för dig i tre månader efter varandra samt att du inte har dragit på dig några andra onödiga förfrågningar eller anmärkningar på bisnode under dessa tre månader så ska det inte vara några problem.

Prövade du om det gick bra med en ökning?

Om Fairlo har lyckats göra en lyckad autogirodragning för dig i tre månader efter varandra samt att du inte har dragit på dig några andra onödiga förfrågningar eller anmärkningar på bisnode under dessa tre månader så ska det inte vara några problem.
Vad är onödiga förfrågningar?

Dem säger att dem endast kolla på ifall det kommit nya anmärkningar sen går resten på fairlo scoren

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp