Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Fairlo - UC?

Hej,

Finns säkert en del trådar.
Kan någon bekräfta att Fairlo inte tar UC, och att lånen inte syns på UC?
Ska söka mig lån utanför UC för att lösa lån på UC, så ytterst viktigt att det inte syns!

Andra tips mottages annars. Ska söka runt 25-30k.

Hej,

Finns säkert en del trådar.
Kan någon bekräfta att Fairlo inte tar UC, och att lånen inte syns på UC?
Ska söka mig lån utanför UC för att lösa lån på UC, så ytterst viktigt att det inte syns!

Andra tips mottages annars. Ska söka runt 25-30k.
Fairlo tar ej uc dem använder sig utav bisnode.

Fick automatiskt avslag hos Fairlo. Någon som vet om dem är hårda? Jag har en relativt fin Bisnode så är ganska konstigt.

Ursäkta om jag väcker liv i en gammal tråd

Försöker göra ett nytt ryck för att få ordning på ekonomin och planerar vart jag ska lägga mitt närmaste fokus på att betala ner först. Det väger mellan 25 K på Fairlo lösa (ej synligt på UC) med svinhög ränta (19 %) eller Marginalen 110 K med något lägre (typ 18) som ju syns på UC. Det längre målet är förstås att baka ihop det som är kvar av dessa som delar i ett större hopbakslån när några ff har försvunnit osv. Kanske om ett halvår eller så.

Men är det bekräftat att Fairlo snart syns på UC också? Har varit borta ett tag så är dåligt uppdaterad :) I så fall kommer jag nog fokusera på den nu. Annars Marginalen

Hoppar in här lite, tänkte bara meddela att enligt Fairlos sida så tar de både UC och Bisnode så ni är med på det.

Hoppar in här lite, tänkte bara meddela att enligt Fairlos sida så tar de både UC och Bisnode så ni är med på det.
Aha, ok, bra att veta! På den tiden jag tog mina lån där var det bara Bisnode. Men det ser inte ut som om Fairlos lån (har både Lösa och Varda) syns på UC. Ännu i alla fall :-D

Aha, ok, bra att veta! På den tiden jag tog mina lån där var det bara Bisnode. Men det ser inte ut som om Fairlos lån (har både Lösa och Varda) syns på UC. Ännu i alla fall :-D
Dyker ev upp nu i augusti uppdateringen på UC

Min vän testade och ta ut 1000 kronor ifrån fairlo och det blev en UC förfrågan.. han bryr sig inte så mycket om sin UC så kan testade för han behövde pengar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp