Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Fairlo ska de höja sitt lånebelopp

Ok inkomst (360.000) men mkt högt underskott (150.000).

Dock aldrig varit något problem hos övriga aktörer som kör CS inklusive VW Finans när det gällde leasing av bil.
Du bör ju ha medel på creditsafe men läst nånstans att man bör ha 30 minst på credisafe hos Fairlo ej hundra på det!

Japp inte lägre än 30 i betyg hos creditsafe då blir man nekad. Jag har 26 i betyg. Bra stabil inkomst men väldigt högt underskott. Inga betalningsanmärkningar. Blir automatiskt nekad och Fairlo kan inte göra en manuell bedömning. Om jag förstått det rätt så kommer mitt betyg endast att ändras vid nästa deklaration. Bara det som Creditsafe går på?

Dock aldrig varit något problem hos övriga aktörer som kör CS inklusive VW Finans när det gällde leasing av bil.
Samma här ca 370’ in och underskott på 100’... skumt..

Jag hade liknade förusättningar som dig 390K brutto och underskott på 130K när jag blev beviljad 10K hos Fairlo. För övrigt tar väl VW finans Bisnode? Du har iaf nämnt det i en annan tråd som handlade om just VW finans...:)

Jag hade liknade förusättningar som dig 390K brutto och underskott på 130K när jag blev beviljad 10K hos Fairlo. För övrigt tar väl VW finans Bisnode? Du har iaf nämnt det i en annan tråd som handlade om just VW finans...:)
Du har helt rätt, fel av mig. Det var på Bisnode jag fick min leasing där. Vilket är än mer obegripligt med tanke på mängd förfrågningar osv...

Synds underskott på creditsafe?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp