Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Fairlo ska de höja sitt lånebelopp

Hej!! Jag läste här på forumet att ev fairlo skulle höja sitt lånebelopp, är det någon som vet hur det går med detta?

Yes det gjorde jag förra veckan men har ej fått nåt svar. Därför jag skrev här och undrade om nån hört nåt. Tänkte forumet va till för att hjälpa varandra..?
Helt rätt här kan man absolut få info och att fråga är inte fel!

De har inget datum men tidigare svarat kvartal 2 och i slutet på mars men kan bli tidigare
Så har de svarat mig

Jag har fått samma uppgifter som du gran.

Samma här. Mars-april. Men då måste man ha slutbetalat sitt nuvarande lån man har hos dom. :/

Samma här. Mars-april. Men då måste man ha slutbetalat sitt nuvarande lån man har hos dom. :/
Där har jag också fått olika svar
Att man som befintlig kund kan höja kreditgräns utan att lösa lånet och ett där man måste lösa lånet först så vet inte riktigt vad som stämmer

Där har jag också fått olika svar
Att man som befintlig kund kan höja kreditgräns utan att lösa lånet och ett där man måste lösa lånet först så vet inte riktigt vad som stämmer
Har uppfattat som du man kan höja lånet utan att lösa det gamla!
Får se vad som gäller!
För mig är det inte aktuellt måste försöka få samlingslån enda lån jag behöver just nu!
Inga nya lån som ställer till det ännu mer

Fick detta svar från dem när jag frågade om att höja befintligt lån:

Jessica Parenmark (Fairlo)

Mar 4, 09:02 CET

Hej
I dagsläget erbjuder vi inte den möjligheten att höja sin kredit. Med Fairlos kommande tjänster så erbjuder vi även en höjning av krediten och detta sker under våren.
Håll koll på vår FB sida där vi kommer att berätta mer om detta.
Vänliga Hälsningar
Jessica Parenmark
Fairlo kundservice

Så håll koll på Facebook när det sker kommer det att stå där

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp