Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo räntesänkning

Kreditavtalet stämmer inte överens med villkoren. Nya avtalet står det 20% i ränta från 70K men står inget om 24% i ränta över 70K. Blir vilseledande.
Sen är jag mycket tveksam till att man tvingar på en befintlig kund att godkänna nya villkor vid uttag av kredit när man redan har en pågående kredit. Känns som det strider mot god kreditgivningssed. Dessutom vilseledande reklam! Så finns nog en del att gå på! Gjorde liknade anmälan mot Nstart och dom vek ner sig när anmälan från ARN kom och ändrade så räntan höjdes efter riksbanken.

Kreditavtalet stämmer inte överens med villkoren. Nya avtalet står det 20% i ränta från 70K men står inget om 24% i ränta över 70K. Blir vilseledande.
Sen är jag mycket tveksam till att man tvingar på en befintlig kund att godkänna nya villkor vid uttag av kredit när man redan har en pågående kredit. Känns som det strider mot god kreditgivningssed. Dessutom vilseledande reklam! Så finns nog en del att gå på! Gjorde liknade anmälan mot Nstart och dom vek ner sig när anmälan från ARN kom och ändrade så räntan höjdes efter riksbanken.
Ok.

Dom har bokat telefonmöte med mig på måndag.

Citerar: Jag bokar jättegärna in ett telefonsamtal med dig för att prata lite mer och se över alternativa lösningar framåt som kanske skulle kunna passa dig.

Dom har bokat telefonmöte med mig på måndag.

Citerar: Jag bokar jättegärna in ett telefonsamtal med dig för att prata lite mer och se över alternativa lösningar framåt som kanske skulle kunna passa dig.
Kommer dem 4% rädda dig? Känns som du ta ut ilskan över egna beslut på dem. Förstår att det är piss räntor men samtidigt har du godkänt det på vägen

Är det värd att lägga energin på detta, får Du något positivt av det? Hjälper det dig?
Sen förstår jag att rätt skall vara rätt om nu så är fallet :tummen:.
Rent ekonomiskt spelar det ingen större roll. Men tycker det är värt det. Anser att dom sysslar med sjuk ocker och deras reklam är sjukt vilseledande.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp