Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Fairlo, northmill eller klarna annan kontokredit?

Hej, vilka tycker ni jag ska ansöka om kontokredit hos? Har goda förutsättningar, ”mycket bra” på min uc, 6a på bisnode och ”hög”kreditvärdighet på creditsafe.
Behöver ett ca 10000 över jul gärna med utbetalning nu i helgen. Har bara haft Credway förut, men då hade jag en betalningsanmärkning, och den krediten finns inte längre. Därför frågar jag er efter att ha forskat mig fram till att Fairlo och Northmill känns solida. Har jag missat någon? Inkomst 300 k, bolån 90 k, bostad värderad 950 k, annat lån 100 k. Jag lutar åt Fairlo, men finns det bättre tar jag tacksamt emot ips!

Tacksam för snabba svar! Håller på o läser in mig. Ska ansöka om att byta bank nu i årskiftet, kanske inte ska ta en kredit innan det. Tänker ev. snabblån med 30 dagar räntefritt. Oavsett så är min avsikt att avluta krediten innan bankbyte sker, så fairlo tar ingen Uc vad jag förstått, det gynnar ju dem helt klart. Ränta bara på det belopp man utnyttjat.. Blir ju inte så dyrt och känns som ett bättre företag än många andra.

Enig med samtliga ovan.

Någon som vet om Fairlo kan bevilja lån med 4 anmärkningar men inte utm försök. Bra inkomst 450tkr men 1 på bisnode?Ska man söka på högre belopp och de automatiskt beviljar lägre eller ska man söka lågt direkt?
Mvh

Har tidigare sökt med utmätningsförsök men nekad automatiskt pga av det. Den försvinner om 2 veckor så tänkte söka då...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp