Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fairlo, max 100000kr

Hittade ett lån som heter www.fairlo.se

Man kan låna upp till 10.000 i upp till 3 år och dom använder sig av creditsafe.
Jag ansökte sent i går kväll och fick med engång beviljat och i morse kl 7 satt pengarna på kontot. Väldigt smidigt.

De marknadsför sig som det schyssta lånet med "snabblån till avsevärt lägre ränta än liknande bolag". Ett lån hos fairlo på 10 000 över tre år ger en månadskostnad på 419kr. Exakt samma lån hos Cashbuddy ligger på 420kr/per månad. Inte direkt avsevärt lägre eller?

Två av tre i styrelsen förekommer för övrigt i Lexbase.

De marknadsför sig som det schyssta lånet med "snabblån till avsevärt lägre ränta än liknande bolag". Ett lån hos fairlo på 10 000 över tre år ger en månadskostnad på 419kr. Exakt samma lån hos Cashbuddy ligger på 420kr/per månad. Inte direkt avsevärt lägre eller?

Cashbuddy tar dock UC? och rapporterar väl dessutom in skulden till UC, vilket turnaround inte gör.

TACK,räddade min dag!

Bilagor

• 19F09349-ECBF-4A37-8DE9-94636D748BC7.jpeg
    19F09349-ECBF-4A37-8DE9-94636D748BC7.jpeg
    232.4 KB · Visningar: 2 369
Märkligt att jag bara fick 5K, måste ha göra med att jag har anmärkning.

Frågan är hur länge Fairlo och herrarna Shamon har kapital att låna ut. Hemsidan ser dock tämligen proffsig ut.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp