Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo, max 100000kr

Jag vet :) mena att den inte är grön och att det bara är
Klarna dom löser.
Jaha okej få förstår jag vad du menar.. jag har löst del av min klarna skuld men kan inte lösa resten nu då man inte kan lösa 2 gånger tills de släpper lösa i sin helhet

Jaha okej få förstår jag vad du menar.. jag har löst del av min klarna skuld men kan inte lösa resten nu då man inte kan lösa 2 gånger tills de släpper lösa i sin helhet
I know.
Svarade på Terrys fråga bara :)

Någon som fått höja denna månaden? Har 50k. Fick precis mailet om att dragningen var lyckad. Dock ingen knapp om höjning? Testade ändå & fick avslag…. Måste man vänta en stund efter mailet? Eller är jag körd att höja denna månaden?
Jag fick höja

Någon som fått höja denna månaden? Har 50k. Fick precis mailet om att dragningen var lyckad. Dock ingen knapp om höjning? Testade ändå & fick avslag…. Måste man vänta en stund efter mailet? Eller är jag körd att höja denna månaden?
Du kan testa hur många gånger du vill. Antal förfrågningar hos fairlo påverkar ingenting. Däremot innan höja-knappen kommit upp så lär du ju inte kunna höja tyvärr.

Du kan testa hur många gånger du vill. Antal förfrågningar hos fairlo påverkar ingenting. Däremot innan höja-knappen kommit upp så lär du ju inte kunna höja tyvärr.
jag blev nekad 100k några gånger, men när jag var av med Bisnode ff och hade 3 inbetalningar då sökte jag utan att någon höja knapp fanns, höja knappen dök upp först efter att jag skickade in en ny ansökan och dom redan tagit en upplysning

jag blev nekad 100k några gånger, men när jag var av med Bisnode ff och hade 3 inbetalningar då sökte jag utan att någon höja knapp fanns, höja knappen dök upp först efter att jag skickade in en ny ansökan och dom redan tagit en upplysning
Säkert, men vet att de flesta har kunnat höja när knappen funnits iallafall och så...jag.

Någon som vet vad som krävs från 50 till 100 mer än 3 dragningar och Max en ff ? Är det något speciell årsinkomst mer än kalkylen går ihop ? Förklara gärna lite :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp