- Meddelanden
- 1 900
- Mottagna reaktioner
- 913
- Poäng
- 787
Om rutan grå så har de inte släppt det än, det har varit så för mig sen jag fick lösa första gångenJa min Ruta lösa flera är grå.
Om rutan grå så har de inte släppt det än, det har varit så för mig sen jag fick lösa första gångenJa min Ruta lösa flera är grå.
Jag vetOm rutan grå så har de inte släppt det än, det har varit så för mig sen jag fick lösa första gången
mena att den inte är grön och att det bara ärJaha okej få förstår jag vad du menar.. jag har löst del av min klarna skuld men kan inte lösa resten nu då man inte kan lösa 2 gånger tills de släpper lösa i sin helhetJag vetmena att den inte är grön och att det bara är
Klarna dom löser.
I know.Jaha okej få förstår jag vad du menar.. jag har löst del av min klarna skuld men kan inte lösa resten nu då man inte kan lösa 2 gånger tills de släpper lösa i sin helhet

Jag fick höjaNågon som fått höja denna månaden? Har 50k. Fick precis mailet om att dragningen var lyckad. Dock ingen knapp om höjning? Testade ändå & fick avslag…. Måste man vänta en stund efter mailet? Eller är jag körd att höja denna månaden?
Du kan testa hur många gånger du vill. Antal förfrågningar hos fairlo påverkar ingenting. Däremot innan höja-knappen kommit upp så lär du ju inte kunna höja tyvärr.Någon som fått höja denna månaden? Har 50k. Fick precis mailet om att dragningen var lyckad. Dock ingen knapp om höjning? Testade ändå & fick avslag…. Måste man vänta en stund efter mailet? Eller är jag körd att höja denna månaden?
jag blev nekad 100k några gånger, men när jag var av med Bisnode ff och hade 3 inbetalningar då sökte jag utan att någon höja knapp fanns, höja knappen dök upp först efter att jag skickade in en ny ansökan och dom redan tagit en upplysningDu kan testa hur många gånger du vill. Antal förfrågningar hos fairlo påverkar ingenting. Däremot innan höja-knappen kommit upp så lär du ju inte kunna höja tyvärr.
Säkert, men vet att de flesta har kunnat höja när knappen funnits iallafall och så...jag.jag blev nekad 100k några gånger, men när jag var av med Bisnode ff och hade 3 inbetalningar då sökte jag utan att någon höja knapp fanns, höja knappen dök upp först efter att jag skickade in en ny ansökan och dom redan tagit en upplysning