Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo, max 100000kr

Min betalning drogs idag. Ungefär vilken tid brukar det ändras från pågående till betald?

Fan försökte höjja imorse men gick inte. Har 6 inbetalningar nu på 20k nivå men mina bisnode FF ställer till det. 27e nästa månad kommer jag ha noll FF sista 3 månaderna och hoppas verkligen kunna höja till 50 eller minst 30.

Försökte mig på ett samlingslån för två månader sen och då tog ju bla Nordax en helt onödig bisnode som nu sabbar allt. Man borde verkligen kunna ta bort banker i sin ansökan hos tex Advisa som använder både UC och bisnode. Dessutom när man också vet att man inte kommer få erbjudanden från banken så är det likasom helt onödigt och sabbar för tex möjligheterna hos Fairlo.

Försökte mig på ett samlingslån för två månader sen och då tog ju bla Nordax en helt onödig bisnode som nu sabbar allt. Man borde verkligen kunna ta bort banker i sin ansökan hos tex Advisa som använder både UC och bisnode. Dessutom när man också vet att man inte kommer få erbjudanden från banken så är det likasom helt onödigt och sabbar för tex möjligheterna hos Fairlo.
Även rocker använder bisonde oxå! Så ni vet.

Nej jag har tex fortfarande inte fått något på Lösa

Är det fortfarande bara Klarna dom löser?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp