Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo, max 100000kr

Är det någon som fått beviljat 100k direkt vid 1:à ansökan?
menar du om man inte är kund sedan tidigare? (det var nämligen så jag tolkade frågan, Andrea har ju varit kund sedan tidigare och höjt upp)

Ok, ja jag menade direkt alltså från när man gör 1:a ansökan.
men då verkar det inte vara möjligt att få 100 direkt utan man måste börja på 50’.

Någon som fått höja denna månaden? Har 50k. Fick precis mailet om att dragningen var lyckad. Dock ingen knapp om höjning? Testade ändå & fick avslag…. Måste man vänta en stund efter mailet? Eller är jag körd att höja denna månaden?

Jag hade 5000kr först sedan höjde jag direkt till 10000.

Någon som fått höja denna månaden? Har 50k. Fick precis mailet om att dragningen var lyckad. Dock ingen knapp om höjning? Testade ändå & fick avslag…. Måste man vänta en stund efter mailet? Eller är jag körd att höja denna månaden?
Borde funka direkt om du har rätt förutsättningar. Annars provar du igen nästa månad.

Nej jag menar 5000 kr seb till 100000kr. Det var direkt flesta dagen de höjde till det i juli då höjde jag rakt av från femtusen kronor .

Men det var då i nyhetens behag sen ändrades ju allt bara nån månad efter . Dessutom hade jag 25ff hos bisnode vid tillfället och det var inte heller något problem .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp