Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fairlo, max 100000kr

Någon som vet om förfrågningar försvinner under helger? Har en som försvinner 26/12 på bisnode som behöver försvinna innan jag söker ökning på Fairlo.

Var det inte nu i slutet på december flera sa att de sagt att Fairlo Lösa skulle bli tillgängligt för alla . ?

Grymt! Grattis till dig!
Så fruktansvärt skönt! 4 bisnodeförfrågningar idag men jag testade att ansöka och fick ökat från 50-100000. Nu släcker jag vivus, loanstep och daypay samt får över en slant till sparande också startar vi resan mot ett friskare ekonomiskt liv!
Vad hade du för bisnode betyg ?

Mitt är 1 men jag har inga förfrågningar senaste tre månaderna förutom fairlo och tre dragningar i rad på 50 000. Hopps att det går att höja för det hade hjälpt så mycket ! Någon med erfarenhet att höja 50-100 med dåligt bisnode betyg ?

Vad hade du för bisnode betyg ?

Mitt är 1 men jag har inga förfrågningar senaste tre månaderna förutom fairlo och tre dragningar i rad på 50 000. Hopps att det går att höja för det hade hjälpt så mycket ! Någon med erfarenhet att höja 50-100 med dåligt bisnode betyg ?
Dom går ej efter betyg däremot kollar dom
Om allt går ihop med kalkylen :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp