Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo, max 100000kr

hallå!

Jag ansökte om att lösa min Klarna skuld på fairlo lösa nu på morgonen och det gick igenom, de betalar in 20.000kr på min klarna skuld som är 20.500 ca, jag kommer gå från månadskostnad 3400 på klarna till 520 på fairlo istället, det är ju helt sjukt vilken skillnad i månadskostnad det blir för mig!

Ville även meddela att i kreditavtalet jag fick på mailen så stod det att möjlighet till full kredit är upp till 300.000kr! så vet inte om de uppdaterat från 100.000 till 300.000 nu då kanske ?
Fick du ett erbjudande om Lösa via mail?

158A229A-5334-47B0-9DB1-500FF4C857F0.jpeg
Loggade in och hade också Fairlo lösa när jag logga in. Fantastiskt smidigt det gick att lösa och väldigt bra villkorlig. Sjukt bra Fairlo!

Nej, men alltså jag börjar nästan att gråta. Jag loggade in på fairlo nu och helt plötsligt fanns lösa för mig. Fick 50.000!! Helt galet! Löste klarna direkt och har alltså 31.000kr kvar den att lösa annat för så snart dem andra går att lägga till. Jag kan fasen inte tro att detta är sant! Är SÅ himla glad.

Nej, men alltså jag börjar nästan att gråta. Jag loggade in på fairlo nu och helt plötsligt fanns lösa för mig. Fick 50.000!! Helt galet! Löste klarna direkt och har alltså 31.000kr kvar den att lösa annat för så snart dem andra går att lägga till. Jag kan fasen inte tro att detta är sant! Är SÅ himla glad.
Samma här !

Tror ni man minskar sina chanser att få ökat kreditutrymme nu vid nästa dragning om man ansöker om Lösa idag?

Märkligt jag som varit trogen kund och skött inbetalningar och ändå inte höjt allt för mycket med normala förutsättningar har varken fått höja eller blivit erbjuden denna lösa. Är detta ett lotteri?

Håller med underbar och så jävla smidigt! Skönt! Tycker de är rätt sätt som arbetar på oxå. Så man inte får ut pengarna och bränner på annat. Fantastiskt grymt av dom! Fick oxå utrymme på 50k. Enda jag har kvar nu utanför uc är happy cash 5k.

Märkligt jag som varit trogen kund och skött inbetalningar och ändå inte höjt allt för mycket med normala förutsättningar har varken fått höja eller blivit erbjuden denna lösa. Är detta ett lotteri?
Tror det är lotteri. Logga in av ren chansning då va de där. Kanske kommer till dig med så småningom

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp