- Meddelanden
- 883
- Mottagna reaktioner
- 419
- Poäng
- 537
Inte ännu vad jag vet.Kanske missat men har de släppt fler aktörer för lösa än klarna?
Inte ännu vad jag vet.Kanske missat men har de släppt fler aktörer för lösa än klarna?
Det verkar ju bra att kunna höja till 100 och samtidigt lösa upp till 100 tack för infon100 k sade kundtjänst. Så du kommer som mest kunna ha 100 kredit och 100 på Lösa.
Visst är det så. Å andra sidan känns det rätt tandlöst om Fairlo enbart kommer lösa skulder hos Klarna.Mest intressant är när de ska öppna lösa för oss andra dödliga
Knappast. Det är fortfarande ganska låga krav för att låna så pass mycket som 100K. Räntorna blir därefter. Räknar inte med en ränta under 10 %.Ska bli intressant och se om de kan matcha de lägre räntorna också har idag lån hos Marginalen på 4,3%.
Ja mycket låga krav.Knappast. Det är fortfarande ganska låga krav för att låna så pass mycket som 100K. Räntorna blir därefter. Räknar inte med en ränta under 10 %.
Har du haft 50 000 i 3 månader. Hur många förfrågningar har du under de senaste 3 månader förutom fairlo?Hej! Står på min sida att jag kan höja krediten. Men när jag försöker så får jag att det inte går just nu , någon som fått Samma? Gäller från 50.000 till - 100.000