Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo, max 100000kr

Jag har ej fått någon knapp under mina sidor idag efter den 3:e dragningen i rad, men enligt deras kundtjänst så kan man skicka in ansökan ändå det viktiga är att de har fått betalningen och det beskedet har jag fått, så frågan är om man vågar eller ska vänta tills knappen "dyker upp" om den nu gör det, vad tycker ni? Det gäller höjning från 50k till 100k

Jag har ej fått någon knapp under mina sidor idag efter den 3:e dragningen i rad, men enligt deras kundtjänst så kan man skicka in ansökan ändå det viktiga är att de har fått betalningen och det beskedet har jag fått, så frågan är om man vågar eller ska vänta tills knappen "dyker upp" om den nu gör det, vad tycker ni? Det gäller höjning från 50k till 100k
Om under historiken av betalningar står att de har dragit pengar och det inte står pågående så kan du söka. Det spelar ingen roll hur många gånger man ansöker hos de som jag har förstått det.

Ok jag trodde att nyhet ! Nu kan du sänka räntan innebar att jag kan höja mer utöver de 100 jag har till andra krediter ?

Nej, mitt autogiro dras imorgon. Har 1 bisnod betyg, en del FF senaste månaderna. Men inga bet.anmärkningar eller liknande. Bör väl inte vara bekymmer att höja från 5 till 10 då?
Tror inte det ska vara några problem. De kollar på FF när man vill höja från 20 och uppåt. Jag fick själv höja från 5-10 för 3 månader sen med massa FF och dålig inkomst. Viktiga är att du inte har anmärkningar eller har varit försenat med dragningar.

Levla chansen kommer upp efter du ansökt om utökat utrymme. Så var det för mig i alla fall

Ni som plötsligt inte kunnat ta ut längre, har knappen för uttag varit grå då eller har ni kunnat "söka" uttag och fått avslag efteråt?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp