- Meddelanden
- 1 901
- Mottagna reaktioner
- 913
- Poäng
- 787
Får du upp knappen om höjning för krediten eller bara nyheter? eller får man båda?Trist står nyhet men när jag ansöken blir meddelandet opps något gick fel
Får du upp knappen om höjning för krediten eller bara nyheter? eller får man båda?Trist står nyhet men när jag ansöken blir meddelandet opps något gick fel
Har du fått besked om att det har lyckats betalningen och fått upp levla knappen?Försökte levla från 20 till 30 men gick inte den här gången. Har gjort 3 betalningar. Har nog 2 ff från andra företag sista månaden och detta förstörde nog. Suck nu kanske man får vänta 3 månader till.
Yes. Levlaknappen dök upp efter jag fick mailet om lyckad dragning.Har du fått besked om att det har lyckats betalningen och fått upp levla knappen?
Jag ska försöka höja från 10 till 20 med dålig betyg, tror ni jag har chans? Om jag förstådd rätt så är det andra krav från 20 till 30?Yes. Levlaknappen dök upp efter jag fick mailet om lyckad dragning.
Ok då har de blivit hårdare. Fick du något besked om varför det inte gick? Om det var förfrågningarYes. Levlaknappen dök upp efter jag fick mailet om lyckad dragning.
Ja det blir tuffare från 20 till 30. Jag har nog för många FF. Ska försöka nästa månad igen.Jag ska försöka höja från 10 till 20 med dålig betyg, tror ni jag har chans? Om jag förstådd rätt så är det andra krav från 20 till 30?