Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo, max 100000kr

Då är det alltså denna veckan som är målet?
Fick ett förtydligande utan att jag hade bett om det ifrån Fairlos otroligt tillmötesgående kundtjänst:

”För att kunna levla så ska betalningar har gått igenom och vi räknar alltid tre betalningar för att kunna levla ett steg. Så vårat mål är att gå live nu vilken dag som helst för att alla våra kunder som vill ska kunna levla mot slutet av veckan när alla betalningar har genomförts.”

Kommer räntan vara samma som på 50k tror ni?

jag gissar på 12 eller 10%

Fick ett förtydligande utan att jag hade bett om det ifrån Fairlos otroligt tillmötesgående kundtjänst:

”För att kunna levla så ska betalningar har gått igenom och vi räknar alltid tre betalningar för att kunna levla ett steg. Så vårat mål är att gå live nu vilken dag som helst för att alla våra kunder som vill ska kunna levla mot slutet av veckan när alla betalningar har genomförts.”
Menade kundtjänsten alltså att alla som vill även vi som bara har 2 dragningar nu andra gången ska kunna höja ?

Menade kundtjänsten alltså att alla som vill även vi som bara har 2 dragningar nu andra gången ska kunna höja ?
Nej, de menar att de ska gå 3 gånger mellan varje höjning. Men sen har de gått tidigare för vissa och vad de beror på vet jag inte :)

Någon som fått betalningen bekräftade ännu? Och har fått höjning?
Nej, pågående fortfarande. Enligt mina två förra mejl så var det exakt kl. 13:32 jag fick bekräftelse om betalning. Så vi får se om det blir nu också.

Fick mejl kl 13:32 denna gången också och fick höja från 5k till 10k.

samma här. nu väntas det 100k höjning:)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp