GöttStämmer inte, har gjort manuella inbetalningar runt månadsskiftena och fått höjningar. Men man ska nog inte vänta för
länge
har själv aldrig behövt testat. Då autogiro funkat bra, men de va den information jag fick när jag frågade om höjning en gång förut!Var säkert samma person påGötthar själv aldrig behövt testat. Då autogiro funkat bra, men de va den information jag fick när jag frågade om höjning en gång förut!
Jag var i kontakt med supporten gällande missade autogiro dragningar.Känns kört för mig som bytte konto och missade en autogiro dragning så de fick bli en manuell inbetalning med påminnelse.. jag mailade som dock om att jag bytte konto och att autogiro inte gick igenom.
Men folk säger här att man kan höja efter 2 dragningar nu andra gången och inte behöver vänta till 3 dragningar . Hoppas verkligen detJag var i kontakt med supporten gällande missade autogiro dragningar.
Så länge du inte fått att betalningen fått en inkasso kostnad på sig, så kommer du kunna göra en höjning efter 3 betalningar.
Jag har aldrig låtit det dras via autogiro, och jag har höjt 3 gånger.
Man kan alltid hoppas, jag vet att supporten var tydliga med att det inte är så det fungerar.... Men sen vet man ju aldrig hur informerade dom är.Men folk säger här att man kan höja efter 2 dragningar nu andra gången och inte behöver vänta till 3 dragningar . Hoppas verkligen det
Man brukar få bekräftelse mail runt 14.De har dragit pengar i natt. Hur lång tid tar det att de registrerar betalningen?