Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fairlo, max 100000kr

Nej egentligen inte. Inte om man skött sina betalningar om man haft lägre kreditgräns innan.
Är det någon som sköt sina betalningar och ändå blivit nekad en höjning efter 3 lyckade autogirodrahningar?

Tror ni att det är möjligt att höja efter 2 dragningar andra gången ? Höjde efter 3 dragningar första gången men nu är jag inne på min andra dragning igen . Finns det nån chans el är det Alltid 3 dragningar som gäller oavsett ?
Andra gången min man höjde kunde han det efter 2 inbetalningar.

Är det någon som sköt sina betalningar och ändå blivit nekad en höjning efter 3 lyckade autogirodrahningar?
Det vet jag inte, läst här i tråden att någon blitt det. Men då är det för det har tillkommit betalningsanmärkningar sedan senaste ansökan.

Vad tror ni, blir det någon höjning innan Juli är slut? ;)

Någon som fått höja efter tre inbetalningar varav den andra blev betald direkt efter en påminnelse?

Hade först 5.000kr sen fick jag höja till 10.000kr efter tre inbetalningar. Nu är det ytterligare tre inbetalningar och har min tredje inbetalning imorgon, jag hoppas på ytterligare en höjning. Men är orolig att förra månadens sena inbetalning kan strula till något.. :/ Någon som varit i samma sits?

Någon som fått höja efter tre inbetalningar varav den andra blev betald direkt efter en påminnelse?

Hade först 5.000kr sen fick jag höja till 10.000kr efter tre inbetalningar. Nu är det ytterligare tre inbetalningar och har min tredje inbetalning imorgon, jag hoppas på ytterligare en höjning. Men är orolig att förra månadens sena inbetalning kan strula till något.. :/ Någon som varit i samma sits?
Nog ingen fara . Men kunde du inte höja efter 2 mån femma gång el försökte du inte ? Jag hoppas på
Höjning imorgon efter 2 höjningar nu andra gången .

Nog ingen fara . Men kunde du inte höja efter 2 mån femma gång el försökte du inte ? Jag hoppas på
Höjning imorgon efter 2 höjningar nu andra gången .

försökte inte, tänkte vänta tills efter den här tredje gått igenom imorgon. Hoppas på de bästa
Tack för ditt svar

försökte inte, tänkte vänta tills efter den här tredje gått igenom imorgon. Hoppas på de bästa
Tack för ditt svar
Var jag hört av kundtjänst är det autogirodragningarna man får ”score” för.
har man tex betalat 2 gånger i tid, men den 3:e blir påminnelse hamnar man på 0 igen. Och måste därför göra 3 nya inbetalningar innan höjning kan göras.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp