Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fairlo, max 100000kr

Ang höjning Fairlo
Känns faktiskt inte speciellt seriöst då dom ger så olika svar på ev höjning.
Självklart måste dom veta hur nära eller inte dom är på ev höjning.
Att dom inte vill avslöja för mycket innan en ev höjning är aktuell känns bara löjligt.
Dom vill hålla liv i sin produkt det är väl det detta handlar om.
Hur länge har ni spekulerat i en höjning, flera år eller ?

Uppenbarligen har du aldrig jobbat inom IT-Sektorn.

Dom har inte gett olika svar överhuvudtaget utan dom har till samtliga personer skrivit flera gånger dessutom

”Vi vet själva inte exakt när då det beror på ett antal olika faktorer men vi tror att det inte är mycket kvar nu och att vi bör hinna med det nu under Juli!”

Dom hoppades lansera igår, dom hann inte och nu hoppas dom att det sker under den här månaden.

..att du sedan är ivrig och har stort behov utav eras produkt gör inte att dom som bolag är oseriösa eller att dom har pratat om en höjning i flera år.

Jag är inte ivrig över deras produkt, men det har spekulerats över en höjning i detta forum sedan hur länge.
Oavsett vad du tycker är det inte seriöst.
Bättre att gå ut med detta då det är aktuellt, och inte tjafsa lång tid I förväg.
Är detta inte bara smart gratis PR ?

Jag är inte ivrig över deras produkt, men det har spekulerats över en höjning i detta forum sedan hur länge.
Oavsett vad du tycker är det inte seriöst.

Men alltså va?
I december 2019 var det bara möjligt att låna 10.000 utav Fairlo. I slutet på 2019 gör dom sin första höjning och erbjuder kunder att numera låna upp till 20.000 kronor.
Sedan går det ytterligare 8-9 månader och då väljer dom att ta steget ifrån 20.000 kronor upp till 50.000 kronor. Fortfarande utan UC.
Nu - ett och ett halvt år senare är dom inne på sin TREDJE (!) höjning för sina befintliga kunder och denna gången upp till 100.000 kronor.

Du skriver raljerande "Hur länge har ni spekulerat i en höjning, flera år eller ?" Bolaget har existerat i typ 2 år och gör nu sin tredje höjning.
Först var 10.000 max.
Sen var 20.000 max.
Sen var 50.000 max
Nu kommer 100.000 vara max....

Som dom vidare skriver bygger dom hela sin plattform själva, allt är digitaliserat och hela processen måste givetvis fungera när du bedriver den här typen utav verksamhet och det är både logiskt och rimligt att man inte vet exakt på dagen när man har det på plats.

Men alltså va?
I december 2019 var det bara möjligt att låna 10.000 utav Fairlo. I slutet på 2019 gör dom sin första höjning och erbjuder kunder att numera låna upp till 20.000 kronor.
Sedan går det ytterligare 8-9 månader och då väljer dom att ta steget ifrån 20.000 kronor upp till 50.000 kronor. Fortfarande utan UC.
Nu - ett och ett halvt år senare är dom inne på sin TREDJE (!) höjning för sina befintliga kunder och denna gången upp till 100.000 kronor.

Du skriver raljerande "Hur länge har ni spekulerat i en höjning, flera år eller ?" Bolaget har existerat i typ 2 år och gör nu sin tredje höjning.
Först var 10.000 max.
Sen var 20.000 max.
Sen var 50.000 max
Nu kommer 100.000 vara max....

Som dom vidare skriver bygger dom hela sin plattform själva, allt är digitaliserat och hela processen måste givetvis fungera när du bedriver den här typen utav verksamhet och det är både logiskt och rimligt att man inte vet exakt på dagen när man har det på plats.
Är inte syftet hålla intresset vid liv med så många som möjligt så länge som möjligt?
Må vara att dom höjt flera gånger, men jag tror lik förbannat att detta gör dom för att hålla intresset igång

Annars kunde dom ligga lågt och gå ut med detta då det är aktuellt

Nu kan dom skjuta på det hur länge som helst och hålla elden igång..

Är inte syftet hålla intresset vid liv med så många som möjligt så länge som möjligt?
Må vara att dom höjt flera gånger, men jag tror lik förbannat att detta gör dom för att hålla intresset igång

Annars kunde dom ligga lågt och gå ut med detta då det är aktuellt

Nu kan dom skjuta på det hur länge som helst och hålla elden igång..
Jag tror att syftet är att kunna ta marknadsandelar i ett segment som inte är speciellt konkurrensutsatt, dvs att kunna låna ut 100K med enbart Bisnode. Givetvis kommer höjningen när deras system är klart för att kunna hantera detta. Något annat ser jag som orimligt.

Ni som höjt er kreditgräns efter 30000, har det alltid varit 30000-50000 eller har ni blivit beviljade 40000?

Jag tror att syftet är att kunna ta marknadsandelar i ett segment som inte är speciellt konkurrensutsatt, dvs att kunna låna ut 100K med enbart Bisnode. Givetvis kommer höjningen när deras system är klart för att kunna hantera detta. Något annat ser jag som orimligt.
Må så vara, men personligen tycker jag dom kan gå ut med det DÅ det är klart.
Inte hålla på lååång tid innan.
Inte seriöst.

nu drog dom autogiro för mig idag. någon mer?

Må så vara, men personligen tycker jag dom kan gå ut med det DÅ det är klart.
Inte hålla på lååång tid innan.
Inte seriöst.
Gå ut med? 99% är det folk som frågat, tror en person fick till sig att en höjning var på g, annars är det folk som frågat och de har svarat med den kunskap de har. Fattar inte vad problemet är, de säger vi gör vad vi kan vi lovar inget men just nu tror vi så här.

De har inte ljugit eller lurat nån, ja man har byggt upp förväntningar (hos mig med) mem det är ju inget fel man kan klandra dem för då det kommer från mig/oss själva.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp