Gillar när man har noll koll, blir tillrättavisad och ändå står på sig att man har rätt.![]()
Mitt kontosaldo har alltid var på 0 när jag ansökt om höjningar och de har gått igenom varenda gång (Efter 3 raka inbetalningar) trots sämsta möjligt Bisnode. Så min erfarenhet är att det inte påverkar det minsta ifall du skulle vilja ta ut pengar nu så länge du håller avbetalningsplanen på autogiroVäntar på min andra höjning nu i slutet av månaden (har gjort min tredje betalning snart) men är i lite akut brist på pengar så tänkte plocka ut ett par hundra. Riskerar man sin höjning av krediten tror ni om man gör ett mindre uttag såhär nån vecka innan en tredje dragning?

Skulle inte tro det, du har redan en beviljad kredit utifrån dina förutsättningarVäntar på min andra höjning nu i slutet av månaden (har gjort min tredje betalning snart) men är i lite akut brist på pengar så tänkte plocka ut ett par hundra. Riskerar man sin höjning av krediten tror ni om man gör ett mindre uttag såhär nån vecka innan en tredje dragning?
Har man fått ny anmärkning måste denna bli 6 månader gammal innan man höja igen, men sköter man sig till dom är det stor chans med höjning efter det. Min man fick en anmärkning 4/1, testat att höja emellanåt men fått nej. Den 5/7 sökte han å fick höja från 30000 till 50000. Alltid sköt sitt lån hos Fairlo.kan man höja från 10k till 20k om man har betalat i tid i 3 månader men man har skulder hos Kronofogden
”Troligtvis lagom till autogirodragningarna” är det senaste svaret.Så, den här nya höjningen. När menar dom att den kommer att bli genomförbar, nästa vecka?