Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fairlo, max 100000kr

Är man "garanterad" höjning efter var 3e inbetalning upp till 50k? Jag har 10k nu och efter nästa månad har jag betalat 3 gånger igen och tänkte höja till 20k. Har sämst bisnode
Kollar ju på sin egna Score så har du inte fått anmärkningar och du har betalat som du ska så bör det vara lungt

Är man "garanterad" höjning efter var 3e inbetalning upp till 50k? Jag har 10k nu och efter nästa månad har jag betalat 3 gånger igen och tänkte höja till 20k. Har sämst bisnode
Skulle tro att det inte blir några problem att höja men vill samtidigt inte garantera att så är fallet, finns inget avtalat att det är en rättighet att höja.

Hur funkar höjningen efter 10 tusen är det att de höja med fem tusen eller är det 10 tusen? Om ni hänger med på vad jag menar

Hur funkar höjningen efter 10 tusen är det att de höja med fem tusen eller är det 10 tusen? Om ni hänger med på vad jag menar
De går från 10 till 20, 20 till 30 och 30 till 50 :)

Fick svar idag från fairlo på messanger att de arbetar hårt för att gå live med höjningen i juli. Tror faktiskt att de kommer hinna med det och jag tror att nästa vecka kommer de med nyheten :) det återstår att se men det är helt klart ett företag som utvecklats mycket inom den senaste tiden och känns seriösa med.

Bilagor

• Screenshot_20210713-235017_Messenger.jpg
    Screenshot_20210713-235017_Messenger.jpg
    521.9 KB · Visningar: 155
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp