Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fairlo, max 100000kr

Jag ansökte hos dom och fick 50.000 direkt med en 6a som betyg.
Årsinkomst 585tkr med underskott på 54tkr.

Har gjort min andta inbetalning nu på de 5000 tusen som jag har hos dem. Kan då ansöka om höjning nästa månad. Hur är chansen att jag får höjning med dåliga förutsättningar?

Har gjort min andta inbetalning nu på de 5000 tusen som jag har hos dem. Kan då ansöka om höjning nästa månad. Hur är chansen att jag får höjning med dåliga förutsättningar?
Ganska stor om du inte dragit på dig anmärkningar eller skuld till kronofogden :)

Mkt stor, du kommer få höja till 10.

Testade att fråga i chatten idag om höjning. De bekräftade att det ska ske, men sa "Visionen är att lansera det fram till slutet av sommaren". Jag hoppas de säger så, men lanserar det tidigare. När de ökade till 50 000 så skedde det ju typ en vecka in i en månad. :p
Hade ju vart sååå nice om de höjt nu juuuu! :cool::cool::cool:

Är man "garanterad" höjning efter var 3e inbetalning upp till 50k? Jag har 10k nu och efter nästa månad har jag betalat 3 gånger igen och tänkte höja till 20k. Har sämst bisnode

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp