Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fairlo, max 100000kr

Ja de bör du få, om inte din bisnode ökat jättebra då kan man få högre.

Men höjningar baserar dom väl inte ens på Bisnode enligt deras hemsida? Verkar utgå från en egen Score skala utifrån hur man betalar etc. när det gäller just höjningar.
Det står att dom tar Bisnode vid de tillfällerna enbart för att se så det inte finns några nya anmärkningar eller liknande!

Men höjningar baserar dom väl inte ens på Bisnode enligt deras hemsida? Verkar utgå från en egen Score skala utifrån hur man betalar etc. när det gäller just höjningar.
Det står att dom tar Bisnode vid de tillfällerna enbart för att se så det inte finns några nya anmärkningar eller liknande!
Absolut, så är det. Men när jag pratade med kundtjänst om det för ett tag sedan sa dom att man utökas till nästa kreditnivå om inte ens bisnode förbättrats sedan tidigare ansökan då kunde man få höja högre :)

Absolut, så är det. Men när jag pratade med kundtjänst om det för ett tag sedan sa dom att man utökas till nästa kreditnivå om inte ens bisnode förbättrats sedan tidigare ansökan då kunde man få höja högre :)
Det ska bli intressant i eftermiddag. Då min förra höjning gjordes i slutet av mars, så har ju inkomstuppgifterna för 2020 kommit in sedan föregående höjning. Får se om det påverkar. Men det normala är ju att jag tar steget från 20 till 30 tänker jag…

Det ska bli intressant i eftermiddag. Då min förra höjning gjordes i slutet av mars, så har ju inkomstuppgifterna för 2020 kommit in sedan föregående höjning. Får se om det påverkar. Men det normala är ju att jag tar steget från 20 till 30 tänker jag…
Ja precis. Mina inkomstuppgifter hade också uppdaterats när jag höjde, gick från 10 till 20.
Men sen kunde jag öka igen direkt efter endast 1 månadsinbetalning och vet inte om det berodde på inkomstökningen jag hade gjort eller så, iallafall ska jag testa idag igen när betalning registrerats.
Min bisnode är ändå skit så kan lika gärna chansa, har 27 förfrågningar men ändå en 7:a på ”min upplysning”. ( sjukt ja vet) men på alla upplysningskopior jag får står det 1 :facejoy::facejoy:

Nån som fått sitt Mail än om lyckad dragning ?

Har någon fått bekräftelse mail på att betalningen är
Genomförd? Brukar alltid komma ca 14 men inte idag.

Har någon fått bekräftelse mail på att betalningen är
Genomförd? Brukar alltid komma ca 14 men inte idag.
Nix, undrar detsamma faktiskt och står fortfarande som pågående på hemsidan..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp