Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo, max 100000kr

ahah ja lär ju inte blir då sommaren är ju nu:)

Skulle tippa på att OM de höjer så blir det till hösten/vintern.
Det återstår att se. ATT de ska höja verkar det iaf inte råda några tveksamheter kring. Innan semestrarna i Juli är målet. Kan lika bli hösten absolut.

Svar på mail nu:

Hej,

Det är inget vi kan bekräfta tid på, men vår vision är att kunna göra det efter sommaren.

Önskar dig en fortsatt fin dag!
Vänliga Hälsningar
Jennifer
Fairlo kundservice

De svarar olika. Fick svar när jag fråga att de kommer hinna innan sommaren (slutet av juni)

Svar på mail nu:

Hej,

Det är inget vi kan bekräfta tid på, men vår vision är att kunna göra det efter sommaren.

Önskar dig en fortsatt fin dag!
Vänliga Hälsningar
Jennifer
Fairlo kundservice

Som jag misstänkte. Hösten i bästa fall...

Tycker fairlo gått ner sig lite. Fått inkassokrav de lovat att ge anstånd till, fel belopp har de givit, fel inbetalningsuppgifter väldigt ofta då jag valt att inte betala in på sidan ett flertal gånger, de har sagt massa saker som inte stämmer och kan inte ge svar angående lanseringen med mera. Älskar fairlo fortfarande men de känns som de lever ganska mycket på ryktet och börjat bli lite slarviga.

Märkligt att Fairlo ger olika svar. Till mig har de vid två tillfällen sagt att målsättningen är att bli klara innan folk går på semester i Juli.

Man ska ta allt snabblåneföretag säger med en nypa salt, hur många gånger har man inte hört om höjningar och lanseringar som inte blivit av!

Nu har jag babblat med Fairlos kundtjänst som en tredje gång fastslår att målsättningen är att kunna erbjuda utökning innan semestrarna och de arbetat för fullt för att hinna med det. Tolka det som ni vill men för mig låter det inte som ”en vision efter sommaren”.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp