Jag ansökte igår och blev beviljad 20 men när jag ansökte om 50 blev jag nekad. Har varit kund 2 ggr innan och betalat tillbaka efter högst 2 månader.Ingen som vet om Fairlo beviljar nya kunder 50k?
Det lite konstigt att det oftast är de anonyma
Gästerna här inne som det funkar så ” lätt ” för med krediterna ,
Just därför du inte är en trogen kund som betalat massa extra ränta och avgifter.Jag ansökte igår och blev beviljad 20 men när jag ansökte om 50 blev jag nekad. Har varit kund 2 ggr innan och betalat tillbaka efter högst 2 månader.
Snarare tvärtom. Det är mestadels reggade medlemmar inklusive mig som skrivit om sina erfarenheter.
Håller med Terry, Fairlo är bäst just nu. Deras system för att premiera trogna kunder är suveränt.
Det ska gå att ansöka om en utökning av din befintliga kredit. Det verkar som att man får någon typ av ”belöning” för att man varit deras kund ett tag. Löser du hela lånet för att sedan ansöka om en ny kredit, känner systemet inte igen dig och chansen för avslag ökar då. Så...det du gör är att klicka på ansök (utan att ha betalat in din skuld) och väntar på svaret som dyker upp direkt på skärmen.Kan man öka befintlig kredit? Eller måste man betala in hela och sen ansöka igen?