Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo, max 100000kr

Intressant. Men två frågor.

Ditt Vardagslån 10000
Nyttjat belopp är 1802.9 kr och 921.24 kr i månaden i 2 månader. Kvar att nyttja är 0 kr.

Hur tar man ut pengarna? Följdfråga : Tar dom en Bisnode vid varje uttag?
Samma här. Fattar noll.

Kollade med Fairlo...har man lån sen tidigare måste det återbetalas innan man kan ansöka om den nya krediten. Inom en snar framtid kommer man kunna göra om sitt nuvarande lån till en kredit. Detta under förutsättning att man är en skötsam kund.

Det hade varit en bra och dålig uppdatering, få snabblångivare sätter gränsen de har gjort vilket faktiskt är bra så att folk inte överlånar sig. Förhoppningsvis leder inte det till att folk missköter deras kommande kontokredit bara. Jag antar dock att en till Bisnode kommer tas om man kommer kunna göra om lånet till en kredit.

Hej,

Det gjorde de inte på mig.
Sökte i förrgår med Bisnode 4, blev nekad och kreditupplysningen visade Bisnode 1.

Samma här sökt flera ggr med bisnode 3 men likforbannat står det 1 i upplysningen

Hej,

Det gjorde de inte på mig.
Sökte i förrgår med Bisnode 4, blev nekad och kreditupplysningen visade Bisnode 1.

Tack för ditt svar!

Då återstår det alltså om de eventuellt gör det i nästa steg (om man inte får avslag direkt). Har för mig Terry skrev någonstans att de använde sig av det, men kan inte hitta något på deras sida.

Min man sökte och fick i början på augusti, han hade inget minne av instator. Däremot trustly för utbetalning. Vet inte om det funkar på samma sätt...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp