Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fairlo, max 100000kr

Jag var en av dom första som tog lån på Fairlo och jag har inte fått något hemskickat.

Haft ett bra tag, inget via post, endast digitalt

Ja wow det gick fort, fick pengarna omgående typ. Jag chattade med deras kundservice så jäkla bra service också. Hoppas man kan låna större summor där snart :)

Läste tråden och provade ta ett lån, gick verkligen snabbt och väldigt bra ränta tar dom. Inte alls som smslånen gör. Önskar bara de kunde öppna upp för större summor. Rekommenderar starkt :)

De marknadsför sig som det schyssta lånet med "snabblån till avsevärt lägre ränta än liknande bolag". Ett lån hos fairlo på 10 000 över tre år ger en månadskostnad på 419kr. Exakt samma lån hos Cashbuddy ligger på 420kr/per månad. Inte direkt avsevärt lägre eller?

Hur gör de sin kreditupplysning? UC? Ingenting om det på deras sida. Fairlo tar Creditsafe

Hej!

Chattade med Fairlos kundtjänst avseende ett låneärende hos dem. Frågade om det fanns planer på att låna ut större belopp framöver. Enligt kundtjänst ser de över detta just nu och nuvarande kunder kommer bli informerade om detta framöver. Preliminärt till hösten enligt kundtjänst. Enligt kundtjänst kommer man kunna ansöka om belopp mellan 20-30 K. Olika belopp kommer gälla ”olika kundgrupper” som de så fint uttryckte. :)

Hälsar,
Fisken Wanda

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp