Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag lyckades få höjt med, riktigt skönt med ett bolag som går mer på hur man faktiskt sköter sig än dessa meningslösa bisnodebetyg. Dock har jag fått samma som nyfiken att pengarna sitter på kontot men icke. Dock stod det tekninska problem (swedbank) närjag loggade in.
Fick också upphöjt till 50k från 10 med 4 i bisnode betyg och då ska tilläggas att jag haft lånet sen september förra året och under denna tid lyckats få 2 påminnelser när jag bytte autogiro från min bank och det började strula så det verkar som att de är generösa om man vart kund ett tag
Fick beviljat 50 000 med en 1:a i bisnode och skött mina betalningar hyfsat. Nu kommer vi SEB-människor inte in på banken. Detta låter för bra för att vara sant!
Måste ju lätt vara det bästa snabblånet någonsin detta! Så ska det vara sköter man sig så ska man kunna få höja tycker jag men sen såklart hjälper det ju folk att kanske sätta sig värre i låneträsket. Jag fick iallafall bort 3 lån med sämre ränta tack vare detta så jag är väldigt nöjd.