Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fairlo, max 100000kr

riktigt drygt!! hade behövt denna höjningen.. men det verkar ju som att dom har börjat kolla totala förfrågningar över hela året.. deras modell håller på att spricka nu dom skriver ju det gäller dom senaste 3 månaderna! men finns ju en del här som fått avslag sen helt plötsligt har det gått att levla..
Prova att chatta med dom så kanske de kan förklara , ingen förfrågan på 3 månader brukar ju fungera. När höjde du senast?

Ni kan inte levla idag än, betalningen måste gå igenom först, man brukar inte kunna göra det fören efter 14.00 de skickar ut ett sms när betalning varit lyckad och då när man loggar in brukar det komma upp att man kan levla. Gör det inte det är det bara dumt att ansöka för det blir bara onödiga förfrågningar.

Ni kan inte levla idag än, betalningen måste gå igenom först, man brukar inte kunna göra det fören efter 14.00 de skickar ut ett sms när betalning varit lyckad och då när man loggar in brukar det komma upp att man kan levla. Gör det inte det är det bara dumt att ansöka för det blir bara onödiga förfrågningar.
Men jag har redan haft tre lyckade dragningar, detta blir min 4de.. jag förstår inte , jag hade en 2 förfrågningar 2021-11-25, dom borde va borta idag 3 månader efter,, men gick inte levla innan idag ..

Senast jag höjde var i oktober,, men verkar ju som dom ändrat till 6 lyckade..
Det är väl bara från 50 till hundra om jag läste rätt? Kan vara så att de räknar bort förfrågan imorgon, prova att chatta med dom så får du nog en förklaring.

Senast jag höjde var i oktober,, men verkar ju som dom ändrat till 6 lyckade..
Men jag har redan haft tre lyckade dragningar, detta blir min 4de.. jag förstår inte , jag hade en 2 förfrågningar 2021-11-25, dom borde va borta idag 3 månader efter,, men gick inte levla innan idag ..
ska du höja till 50.000 eller 100.000 verkar det som det är 6 lyckade ja tyvärr ☹️

Hej, tack för att du kontaktar oss.
Så här fungerar reglerna för Fairlo Levla: För var tredje lyckade autogirodragning kan du ansöka om att Levla upp en nivå. Har du sex lyckade i rad kan du Levla upp två nivåer, och så vidare. För att Levla till 50 000 kr och 100 000 kr behöver du ha sex lyckade autogirodragningar på rad. Din kvar-att-leva-på-kalkyl behöver fortsatt vara positiv. Vi tar en bisnodeupplysning för att säkerställa att du inte har ett aktivt skuldsaldo, utmätning eller ny anmärkning. För att Levla görs en bedömning av dina bisnodeförfrågningar. Du ska ha gjort max fyra förfrågningar de senaste tre månaderna för att bli beviljad. För att Levla till ett beviljat belopp över 20 000 kr görs dessutom även en mer detaljerad bedömning av dina bisnodeförfrågningar. För bäst chans att kunna utöka din kredit ska du max ha gjort en förfrågan de senaste tre månaderna. För dig som tex gjort 2-4 förfrågningar görs en bedömning av typ av förfrågan och frågans färskhet. Bisnodeförfrågningar hos Fairlo påverkar inte alls, du kan göra hur många sånna som helst!
Om du inte har fler frågor eller funderingar så får jag önska dig en fortsatt fin dag.

Det är väl bara från 50 till hundra om jag läste rätt? Kan vara så att de räknar bort förfrågan imorgon, prova att chatta med dom så får du nog en förklaring.
6 dragningar gäller även för att höja till 50000 enligt deras sida

Bilagor

• 2121505F-8B5E-427C-96D8-4FA3E7CB16B7.png
    2121505F-8B5E-427C-96D8-4FA3E7CB16B7.png
    405.5 KB · Visningar: 124
6 dragningar gäller även för att höja till 50000 enligt deras sida
Ser mer ut som lite dåligt beskrivet, står 6 dragningar mellan 50-100000 på deras sida. Anledning till att det ser ut som att det ska vara 6 dragningar 30-50 är nog för att de har färglagt det lite oklart, de två sista gröna är 50-100000.

Ser mer ut som lite dåligt beskrivet, står 6 dragningar mellan 50-100000 på deras sida. Anledning till att det ser ut som att det ska vara 6 dragningar 30-50 är nog för att de har färglagt det lite oklart, de två sista gröna är 50-100000.
Peppan lade ju upp från kundtjänsten där dom skriver att 6 dragningar gäller för att leva till 50000 och 100000.

har Fairlo fel på sin sida då kanske någon ska upplysa dom om det, dom har ju precis uppdaterat hur detta fungerar men kan ju ha missat att ändra på något ställe på deras sida.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp