Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo, max 100000kr

Tyvärr haft trygg som tar bisnode i tid och otid så .....måååånga förfrågningar. Varit dålig på att hålla bisnode ren från förfrågningar tyvärr.....
Samma här. Jag fattade inte hur illa bisnode var förens jag hittade hit. Helt idiotiskt. Tycker att creditsafe är mer rättvisa.

”Hög ”inkomst verkar .... påverka stort. Trotts underskott och betyg. Samt att hålla dig från anmärkningar och utnyttningsgrad, Min erfarenhet...

Ahhhh syfningsfel ! gör inget om fullt utnyttjad kredit de tittar inte så mycket på det inte i mitt fall... ursäkta otydligt!

Ahhhh syfningsfel ! gör inget om fullt utnyttjad kredit de tittar inte så mycket på det inte i mitt fall... ursäkta otydligt!
Jag hoppas verkligen jag får höjning där nu i augusti då jag gjort ytterligare tre betalningar. Har bara 10 i dagsläget. Var enbart beviljad 5000 från början, fick höja till 10000 i maj. Hoppas på minst 20 nu i augusti. Det skulle verkligen dra ner på mina utgifter.

Jag hoppas verkligen jag får höjning där nu i augusti då jag gjort ytterligare tre betalningar. Har bara 10 i dagsläget. Var enbart beviljad 5000 från början, fick höja till 10000 i maj. Hoppas på minst 20 nu i augusti. Det skulle verkligen dra ner på mina utgifter.
Fattar dock inte varför jag bara får höja så lite åt gången. Andra har ju klivit från 5-50 direkt osv med lika kass score

Tror majoriteten får höja med minsta belopp var tredje månad. För mig är det 20k nu med en 1a på bisnode. Jag räknar med att höja var tredje månad så får snällt vänta

Jag är super nöjd om jag får nöja med minimum var tredje månad. Det gynnar min i längden. Är bara orolig för att inte få höja men bisnode verkar inte vara ett problem så länge som man ej söker från 50-100.

Hur ser de ut för er som betalat som man ska och haft 50 000? Fått höjning till 100?

har betalat 3 gånger nu i augusti med halvtaskiga förutsättningar har ju alltid gått när man betalat som man ska men läser fler och fler får avslag.

Hur ser de ut för er som betalat som man ska och haft 50 000? Fått höjning till 100?

har betalat 3 gånger nu i augusti med halvtaskiga förutsättningar har ju alltid gått när man betalat som man ska men läser fler och fler får avslag.
Ja ibland undrar man verkligen hur de tänker.
Varför är nästa steg 100 000? Varför inte typ 75? :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp