Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fairlo, max 100000kr

Fick också 100, har dock varit kund länge och skött alla betalningar. 1788:- i månaden för 100k med bisnode är helt klart överkomligt.

jag fick tyvärr inte igenom höjningen, men jag har bara varit kund i två månader ungefär

Blev också beviljad 100000 från 50 helt otroligt. Undra om man ska ta ut allt de här verkar ju vara för bra för att vara sant haha

Blev också beviljad 100000, höjde från 50.
12 % är ju helt ok mot andra aktörer.

Jag fastnade på det steget när man skulle bekräfta med BankID, allt var frid och fröjd, knappade koden i BankID appen. Efter det blev det tvärnit, precis som sidan hängde sig för mig.
Någon som råkade ut för detta?
Dock togs upplysningen i bakgrunden.

Bästa bör nog vara att kontakta dom och kolla, annars får jag börja om med ansökan från början = ny upplysning säkerligen.

Kanske lite dåligt tålamod från min sida, men jag väntade nog säkerligen 10 minuter utan att något hände.

Jag hade kreditgräns 30.000kr, ansökte igår om ökning efter 2 inbetalningar, blev avslag.
Testade nu igen idag till 100.000 kr. Blev beviljad 100.000 direkt! Man tackar man tackar! :D
Va ? Är det sant ? då ska jag oxå prova igen idag . Jag provade oxå som du igår efter 2 dragningar som du och fick avslag för det stod att det ska vara 3 dragningar ju

Men dra åt helvete! Jag ökade från 10 till 20 igår. Efter 3 betalningar. Chansade efter ni skrivit nu om 100k. Tror inte det är sant!! Jag blev beviljad 100k! Detta rädda alltså min ekonomi helt å hållet. Jag funderade på släppa allt till skuldsanering annars. En sån här chans får man aldrig mer. Prisa Fairlo.!

Va ? Är det sant ? då ska jag oxå prova igen idag . Jag provade oxå som du igår efter 2 dragningar som du och fick avslag för det stod att det ska vara 3 dragningar ju
Japp :D Funkade hur bra som helst! =)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp