Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Fairlo kredit, vad hade ni för bisnode betyg?

Jag fick avslag med hänvisning till för låg score men dem gjorde ingen kreditupplysnng ens hahah jävla fiffel o båg
Dem har aldrig tagit upplysning på mig heller. Ansökt 2 ggr förut. Blev nekad på manuell ansökan båda gångerna.

Edit: menar Primal Capital

Ja jag med . Sökte igår morse och fick avslag pga för låg kredit scoring men ingen upplysning är gjord . Sjukt . Jag har 2 i bisonode .

Jag hade 7 på Bisnode och fick 30k (sökte 50), tagit lån två ggr från dem och de tog upplysning båda gångerna. Det är de två ff jag har på Bisnode.

Jag hade 7 på Bisnode och fick 30k (sökte 50), tagit lån två ggr från dem och de tog upplysning båda gångerna. Det är de två ff jag har på Bisnode.
När va ditt senaste lån där ?
Tack för delad info

När va ditt senaste lån där ?
Tack för delad info

I april i år ungefär :) (det andra var ett par veckor innan, återbetalade det pga. ville höja det och man kan ju inte höja befintligt hos dem utan måste lösa det och söka nytt..)

Hej! Fick ett lån på 5 tusen för några månader sen. Då som nu har jag en 1:a i betyg.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp