Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fairlo, hur mycket kan man få direkt?

Du som väntat så länge :oops: Vi får satsa på bli av med Fairlo så fort som möjligt alla på forumets för de lär inte få så många nya kunder
Jaaa! Sista anmärkningen försvinner på lördag. 3 jäkla dagar kvar. Men gäller och andas och tänka att det löser sig, de är en motgång men den tar vi oss igenom.

Jaaa! Sista anmärkningen försvinner på lördag. 3 jäkla dagar kvar. Men gäller och andas och tänka att det löser sig, de är en motgång men den tar vi oss igenom.
Du ska ändå fira en framgång med din pizzabuffé och sen tackla motgången <3

Precis så.. men de är vad de är.. ett skit :facejoy:

Könner bara hur sur jag blir, motgångar får man räkna med, fine. Men de här kommer ju verkligen bli att jag kan glömma ett samlingslån i sommar. Får vänta tills nästa år helt enkelt!
Vad har du för förutsättningar efter att anmärkningen försvinner?

Hinner någon mer förfrågan gå ut till mitten av maj?
Du kanske kan bli beviljad ett mindre samlingslån?
Lika bra att försöka innan Fairlo kommer till, om du ändå ska vänta 6-12 månader till nästa gång du söker.

Hinner någon mer förfrågan gå ut till mitten av maj?
Du kanske kan bli beviljad ett mindre samlingslån?
Lika bra att försöka innan Fairlo kommer till, om du ändå ska vänta 6-12 månader till nästa gång du söker.
Tyvärr, nästa är 8/7.. fårse vad UC betyget landar på när anmärkningen försvinner.

Jag tror vi nu är veckor bort ifrån att antingen se mer eller mindre samtliga aktörer rapportera till UC alternativt att regering och riksdag ser till att det finns ett nationellt system dit alla måste rapportera.

Hemsidan jag stötte på när jag googlar på ämnet kring ett nationella skuldregister som det pratas om. Man kan se några aktörer som står bakom det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp