100000kr direkt med bra förutsättningar
Är det fortfarande så fick för mig att dom bara godkände typ 10000 och sen fick man levla upp men kan man få 100000 direkt så är det ju bra . Vet du vilka förutsättningar som är bra ? Inkomst ca 500000 inga bisnode förfrågningar ?100000kr direkt med bra förutsättningar
Det är min bror som ska söka men han vill bara ha 30000 kr och funderade på om man kunde få det direkt men jag hade för mig att man bara fick 10000 direkt så fick man levla därifrån och då hade det ju varit onödigt att försökaSök bara och återkom med svar. Jag tror inte de beviljar 100 000kr direkt längre.
Det stämmer. De har slutat med att låna ut 100 från början.Det är min bror som ska söka men han vill bara ha 30000 kr och funderade på om man kunde få det direkt men jag hade för mig att man bara fick 10000 direkt så fick man levla därifrån och då hade det ju varit onödigt att försöka
Ja säkert. SuckKommer Fairlo synas på UC efter deras nya uppdatering sen tro?
Fick mail att dom kommer ta information från UC när man ansöker om höjning av lån mm.
Kommer Fairlo synas på UC efter deras nya uppdatering sen tro?
Fick mail att dom kommer ta information från UC när man ansöker om höjning av lån mm.