Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Fairlo höjt belopp till 50.000

Hej

Jag är ny på forumet och vill tipsa om att fairlo nyligen höjt sin kreditgräns till 50.000.

Kundservice sa att för högsta beloppet krävs 600 i scoring. Har man lägre erbjuds man lägre belopp vid ansökan

Bra info men alltid lite kul med nya användare (med fullständigt namn!) som dyker upp med info om specifikt företag =)

Hur ser man sin scoring hos Bisnode?
Jag ser min igenom redan tagen upplysning, om man vill veta mer exakt så är det prenumeration som gäller. Men jag vill inte betala bara för att kunna se det.

Jag har en prenumeration men det går inte att se scoring där. Däremot vilket kreditbetyg man har. Får väl kolla i en gammal upplysning då.

Jag har en prenumeration men det går inte att se scoring där. Däremot vilket kreditbetyg man har. Får väl kolla i en gammal upplysning då.
Aha ok, men då är det väl lite snålt att man inte kan se sin score när man ändå betalar. Synd i alla fall. Men som sagt kolla på din senaste ff fr Bisnode. Fast nu kom jag på att score står inte på alla, Bisnode har ju också börjat med olika upplysningar. Men har du tur så :)

600 i Score bör motsvara 8:a i deras vanliga betyg och uppåt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp