Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Facit Bank lösa lån utanför UC?

Facit Bank är nog den mest oseriösa banken. Gick vidare med deras erbjudande. Man fick koppla bankkontot och ens budget räknades ut vilket såg bra ut tyckte jag och jag visste att det skulle bli ännu bättre efter att man samlar några lån. De tog sedan en ny UC och fick sedan avslag direkt utan förklaring. Det känns mycket oseriös, särskilt eftersom de inte kan ringa upp en och förklara varför. Tur att man har fler erbjudanden, men hoppas det inte blir likadant med de...
Slösa inte en UC på Facit Bank är mitt tips.

Facit Bank är nog den mest oseriösa banken. Gick vidare med deras erbjudande. Man fick koppla bankkontot och ens budget räknades ut vilket såg bra ut tyckte jag och jag visste att det skulle bli ännu bättre efter att man samlar några lån. De tog sedan en ny UC och fick sedan avslag direkt utan förklaring. Det känns mycket oseriös, särskilt eftersom de inte kan ringa upp en och förklara varför. Tur att man har fler erbjudanden, men hoppas det inte blir likadant med de...
Slösa inte en UC på Facit Bank är mitt tips.
Vilka fler erbjudanden fick du? Facit bank ser inte misskött kredit vid upplysning från UC, inte alla som gör det. Vad hade du för lån på UC vid tillfället?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp