Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Facit back ändrad uppgift!?

Hej, vaknade till meddelande i Kivra om ändrad uppgift idag (kan ju tro aprilskämt) men det är EXAKT samma uppgift, ska ringa SKV men någon hsft så och fått pengar i april?

Hej, vaknade till meddelande i Kivra om ändrad uppgift idag (kan ju tro aprilskämt) men det är EXAKT samma uppgift, ska ringa SKV men någon hsft så och fått pengar i april?
Ändrar dem så bör det inte vara någon skillnad.

Hände mig 2 år sen. Gjorde inget och fick pengarna i april ändå

Blev så nojig för är ingen ändring som sagt utan exakt samma belopp de skickat in

Ja fick samma brev idag, ringde skatteverket, de har skickat samma uppgift 2 gånger vilket gör totala beloppet är felaktigt, en ändring som gjorts, även om de återkallar den nya uppgiften måste deklarationen skickas in pånytt och skatteåterbäring kommer därmed inte efter påsk

Ja fick samma brev idag, ringde skatteverket, de har skickat samma uppgift 2 gånger vilket gör totala beloppet är felaktigt, en ändring som gjorts, även om de återkallar den nya uppgiften måste deklarationen skickas in pånytt och skatteåterbäring kommer därmed inte efter påsk
Jag fick en ändring för 2 år sedan. Den ändringen var från 5k till 10 k I ränta. Jag gjorde inget och fick pengarna i april

Ahh justja!
Det är för att ändringen skett nu. Hade den skett innan deadline för inlämning så hade det inte varit någon konstighet. Men nu behöver man godkänna igen.

Jag fick en ändring för 2 år sedan. Den ändringen var från 5k till 10 k I ränta. Jag gjorde inget och fick pengarna i april
De va nog för att du faktiskt betalat 10k i ränta, det har inte jag, jag har betalat 4000 och de har rapporterat den summan 2 gånger, har inte betalat 8000kr ränta,

loggar jag in på skatteverket är den inte inskickad längre, måste skickas in pånytt och därmed inte kvalad för tidig utbetalning nästa vecka

Men min är samma 524 kr från början och samma uppgift igen?? Måste jag skicka in på nytt och får i juni? JÄVLA FACIT BANK isf!!!

De va nog för att du faktiskt betalat 10k i ränta, det har inte jag, jag har betalat 4000 och de har rapporterat den summan 2 gånger, har inte betalat 8000kr ränta,

loggar jag in på skatteverket är den inte inskickad längre, måste skickas in pånytt och därmed inte kvalad för tidig utbetalning nästa vecka
Men jag fick ändringen för 2 år sen den 3 april. Men fick ändå pengarna i april? Hur går det ihop då?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp