Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Förutsättningar till lån

Hej hej forumet!

Äntligen kom min inkomst in i UC idag :) Och ni som sitter på stor kunskap, kanske kan hjälpa mig med era funderingar kring mina förutsättningar till ett lån!

Mina förutsättningar
Inkomst 2017: 454 tsek
Underskott av kapital: 35tsek (ner från 45tsek året innan)
2 anmärkningar, båda försvinner 2019-10
Inga FF
UC risk: 6,8% (Ner från 16,6%)

Eftersom att jag har arbetat utomlands senaste 3 åren så har inte inkomsten kommit med i UC:n tidigare år :/

Vad tror ni om man skickar iväg en ansökan på 125.000kr till Advisa, finns det någon aktör som lånar ut med dessa förutsättningarna?

Hej hej forumet!

Äntligen kom min inkomst in i UC idag :) Och ni som sitter på stor kunskap, kanske kan hjälpa mig med era funderingar kring mina förutsättningar till ett lån!

Mina förutsättningar
Inkomst 2017: 454 tsek
Underskott av kapital: 35tsek (ner från 45tsek året innan)
2 anmärkningar, båda försvinner 2019-10
Inga FF
UC risk: 6,8% (Ner från 16,6%)

Eftersom att jag har arbetat utomlands senaste 3 åren så har inte inkomsten kommit med i UC:n tidigare år :/

Vad tror ni om man skickar iväg en ansökan på 125.000kr till Advisa, finns det någon aktör som lånar ut med dessa förutsättningarna?
Allt ser ju perfekt ut, förutom just de där anmärkningarna. Vet inte hur mycket det skrämmer bort kreditgivare. Vilken ränta kan du tänka dig? Finns kanske en bättre låneförmedlare för personer med anmärkning, exvis Freedom Finance.
Vad ska du ha pengarna till. Lösa sms-lån?

Hej,

Räntan spelar väl inte så stor roll, men inget över 30%.
Har betalningsutrymme för kanske 7-8tsek/ månad och vill gärna amortera bort det hyfsat snabbt så att man kan om 1,5år ta ett "riktigt" lån från min bank.

SMS-lånen har jag löst i April & maj, så har bokstavligt talat levt på snabbmakaroner halva året.

Lånet kommer till viss del gå att betala möbler som jag och min sambo köpte ihop (vi ska separera :/ ) och att renovera badrum.

Vänta ut anmärkningarna så borde det vara lugnt

Balanzia kommer bevilja dig och dessutom med helt OK ränta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp