Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Förutsättningar kommande samlingslån

Hej Det var bra gjort jag har gått från 50 i UC till 4,9 iUC risk och har två förfrågningar i augusti och detta genom att bara vänta ut förfrågningar. Hoppas hamna under 4 i UC risk som är bra. Och sen söka samlingslån och hoppas få något, med det kan jag börja betala av krediterna, så förfrågningar har en betydelse och det händer en del när de försvinner. Men visst gör krediterna mycket, men jag kan inte göra på annat sätt. Men bra gjort av dig att jobba bort krediterna och att det gick bra.
Det är bra kämpat av dig också :tummen: .

Men kan Du få ett ”bra” erbjudande nu i augusti om Du hamnar runt 4 så kan du ju släcka krediter med det lånet, vänta ca 3 månader för att sedan söka på nytt?

Men kan Du få ett ”bra” erbjudande nu i augusti om Du hamnar runt 4 så kan du ju släcka krediter med det lånet, vänta ca 3 månader för att sedan söka på nytt?
Har en tråd som heter Förutsättningar för samlingslån, där det precis som skriver peppar mig att söka samlingslån i slutet av augusti, och är rädd att jag inte ska få ett erbjudande men målet är komma under 4. Så det är precis så tanken är och att jag ska kunna lösa mina krediter och börja därifrån, man måste göra allt i olika steg. Och även om det är lite sämre ränta om jag får nåt i augusti när jag söker så skulle jag ta det. Så jag hoppas det löser sig så jag kan komma vidare. Den tråden Förutsättning för samlingslån är för att peppa mig själv att få ett erbjudande och att få napp och att det löser sig.Tänkte nog vänta till nästa vår innan jag söker nytt igen.
Tack för dina fina ord och hoppas nu få ett erbjudande i augusti och om det blir till sämre ränta spelar mindre roll
Tack !!!

Har en tråd som heter Förutsättningar för samlingslån, där det precis som skriver peppar mig att söka samlingslån i slutet av augusti, och är rädd att jag inte ska få ett erbjudande men målet är komma under 4. Så det är precis så tanken är och att jag ska kunna lösa mina krediter och börja därifrån, man måste göra allt i olika steg. Och även om det är lite sämre ränta om jag får nåt i augusti när jag söker så skulle jag ta det. Så jag hoppas det löser sig så jag kan komma vidare. Den tråden Förutsättning för samlingslån är för att peppa mig själv att få ett erbjudande och att få napp och att det löser sig.Tänkte nog vänta till nästa vår innan jag söker nytt igen.
Tack för dina fina ord och hoppas nu få ett erbjudande i augusti och om det blir till sämre ränta spelar mindre roll
Tack !!!
Jag följer dig även i den tråden, men i det tysta :).
Men kämpa och gör som du själv nämner, i olika steg.

Tack och det är det jag hoppas på så mycket

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp