Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Förutsättningar/chanser till lån?

En av Lendos samarbetspartner är Northmill bank. De har sitt Reducekoncept på max 300 000 kr och tar kreditupplysning via UC. De ger garanti om sänkt genomsnittliga ränta på ingående övertagna krediter. Kanske värt att läsa lite om det konceptet?
Det ska jag absolut läsa på om, tack för tips!

Är det vanligt att bli erbjuden mindre? Har ju trots allt 2 förfrågningar (lendo och Sambla) senaste 2 månaderna vilket kanske inte är så ljust… har ju dock inte varit samlingslån jag sökt då iofs.
Vågar inte svara på den frågan då jag intr vet helt. Lämnar över den till mer kunnig :)

Fler som kan ge tankar/feedback eller varit med om liknande förutsättningar/omständigheter? Måste försöka ta tag i det här med lån på nåt sätt, nånstans den här veckan.

Tänkte bara berätta hur det gick med mina förutsättningar: sökte på 300k via Lendo 12 år

blev beviljad av 3 banker på belopp 200, 190 och 150

blev beviljad hela beloppet av Collector, DNB och nån mer som jag inte minns nu. 5,8% ränta av dnb, 18% collector och 16% av den tredje.
Tog givetvis DNB till helt okej ränta ändå så vill tacka alla som gav sig tid att svara och ge feedback, tack!

Tänkte bara berätta hur det gick med mina förutsättningar: sökte på 300k via Lendo 12 år

blev beviljad hela beloppet av Collector, DNB och nån mer som jag inte minns nu. 5,8% ränta av dnb, 18% collector och 16% av den tredje.
Tog givetvis DNB till helt okej ränta ändå så vill tacka alla som gav sig tid att svara och ge feedback, tack!
Grattis! :)

Grattis, bra ränta:tummen:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp