Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Förtidsåterbetalning av skatt

Ja? Är man skyldig pengar så är man ju det varför skulle skatten va annorlunda? Inget illa menat

Jo det är något helt annorlunda. Det är olika lagstiftningar, och sånt brukar ha betydelse.

Jag vet inte hur många som överklagar utmätning av överskjutande skatt varje år, det finns nog i princip autotext hos domstolarna för att reda ut de målen.

Vågar man hoppas på att det trillar ner en slant idag..

Kolla ditt skattekonto så ser du.. beslutet ska komma innan
Beslutet kom i tisdags på Kivra att det betalas ut inom en vecka. Förhoppningsvis trillar det in innan helgen.

Edit: När man talar om det! Där trillade det in på kontot.

Skrev som det var att jag inte vill få mitt första inkassoärende. Nu kan jag betala av det, släcka en kredit och snöbolla. Känns skönt trots att det ändå kommit inom 2-3v.
Tråkigt att jag skrev exakt likadant men nekad :(

Tråkigt att jag skrev exakt likadant men nekad :(
Vet inte vad de grundar det på att de betalar ut åt vissa men inte andra. Gissar dock att de följer någon slags matris eller så har det enkelt med vem handläggaren är. Tråkigt att du inte fick om du var i stort behov av det men jag håller tummarna att det löser sig för dig i framtiden ändå.

Vet inte vad de grundar det på att de betalar ut åt vissa men inte andra. Gissar dock att de följer någon slags matris eller så har det enkelt med vem handläggaren är. Tråkigt att du inte fick om du var i stort behov av det men jag håller tummarna att det löser sig för dig i framtiden ändå.
Ja, något sånt är det säkert. Någon som begärt omprövning och fått den godkänd? Påverkar mig faktiskt enormt om jag får pengarna nästa vecka istället för 5-8 april.

Jag har fortfarande inte ens fått ett svar. Postade allt till dem under måndagen föregående vecka.. känns trist.

Senast ändrad:
Tänkte fylla i blanketterna idag, skrivit ut hela årets lönespecar. Ringde skatteverket idag, dom sa att jag kunde lämna in allt på mitt lokala skattekontor. Ska prova det i år, känns som att det går snabbare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp