Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Förtidsåterbetalning av skatt

Du menar på skatteverket? Är det den informationen du skickat?
Har inte skickat in något, har inte ansökt om jämkning. Men du behöver inte skicka in lönespecar. Alla uppgifter om utbetald lön, inbetald skatt mm finns på Skatteverkets hemsida per månad.

Har inte skickat in något, har inte ansökt om jämkning. Men du behöver inte skicka in lönespecar. Alla uppgifter om utbetald lön, inbetald skatt mm finns på Skatteverkets hemsida per månad.

De är väl inte jämkning vi pratar om? Har sett de på skatteverket men tänker mer på vad ska jag skicka för förtidsåterbetalning för skatten tänkte skicka det imorgon.

Jag ringde skatteverket och de skickade papper för min inkomst för 2021. Frågan är vad man ska skicka för att redovisa räntor?

Jag ringde skatteverket och de skickade papper för min inkomst för 2021. Frågan är vad man ska skicka för att redovisa räntor?
Räntor får man räkna ut själv vad man har betalat in, alt vänta på deklarationen som kommer i dagarna

Postade allt i måndags, så gick snabbt tycker jag.
Okej. Vad skrev du för anledning till att få utbetalt tidigare? Jag tänker ansöka nu idag och jag tänker skriva att flera skulden är på väg till kronofogden och inkasso.

Som anledning skrev jag att jag ville betala av skulder innan de hamnar hos inkasso / kfm.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp