Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Förtidsåterbetalning av skatt

Hej, Ifall man söker förtidåterbetalning av skatten och får det beviljat, säg att man uppger lite mindre än vad man ska få tillbaka egentligen, för att vara på säkra sidan att man inte sitter med massa restskatt sen.. kommer jag att få tillbaka resterande belopp som vanligt vid påsk? Alltså.. säg att jag ska få tillbaka 30k men uppger siffror där jag får ut 20k som förtidsåterbetalning. kommer jag att få dessa 10k som återstår vid påsk som vanligt?
tacksam för svar! :) :)
Ja det får du

Ni som sökt när fick ni besked efter hur många dagar? Samt var kommer beskedet om de godkänner?

Tack för svar! Jag postade 2 dagar sen och avvaktar till nästa veckan och kanske ringer dom.

Hej är det någon här som vet om man måste kontakta skatteverket när man blivit beviljad jämkning men väljer att inte ta det vidare? fortsätta skatta som vanligt alltså.:)

Allt gott

Hej är det någon här som vet om man måste kontakta skatteverket när man blivit beviljad jämkning men väljer att inte ta det vidare? fortsätta skatta som vanligt alltså.:)

Allt gott
Skickar du inte in beslutet till din arbetsgivare så händer inget :)

Allt gott
Till mig sa dom att man måste logga in på skatteverket och anmäla avslut på jämkning. Annars tar Skatteverket förgivet att arbetsgivaren drar den skatt som står på jämkningsbeslutet och de kan bli lite fel där. :)

Vad är idén att söka om förtidsåterbetalning av skatten? Den kommer ju om typ 6 veckor?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp