Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Förtidsåterbetalning av skatt

Sant, men har alla anmärkningar? De brukar ju vara synnerliga skäl, nyfiken på skälen.
Ett skäl kan väl vara att ”va på väg” att få anmärkning eller hamna hos kronofogden / inkasso, om jag har fattat de rätt :) sen vet ja väl inte om de finns fler skäl såklart

Jag angav.längre tids.sjuk skrivning.som.skäl. och skrev att.ja.fick.ut.mk mindre lön.o.att de va risk för inkasso .. Ford

Ringde Skatteverket igår o dom sa ja skulle få beslut om en vecka så får se va de blir då:/

La ansökan på lådan i söndags, fick godkänt beslut idag!?
Pengarna betalas ut inom en vecka

Åh de va snabbt...ja ansökte den 5e januari o har inte fått beslut än. Ringde igår o dom sa ja skulle avakta en vecka till :(

Då går ju pengarna till kronofogden ändå, så det är ju ingen större vits.

Betalas det verkligen per automatik till Kronofogden oavsett? Tänker att vissa kanske motiverar förtidsutbetalningen till att betala för återkallelse av skulder för verkställighet.

Betalas det verkligen per automatik till Kronofogden oavsett? Tänker att vissa kanske motiverar förtidsutbetalningen till att betala för återkallelse av skulder för verkställighet.

Allt som betalas ut från skattekonto går till kronofogden i första hand.

Fick tag på handläggaren som hade hand om mitt ärende idag,skulle få en summa utbetalt nu på fredag,dock va de bara två-tre tusen men de är bättre än inget..så får va tacksam för de.

Ringde en handläggare från Skatteverket idag vid 14, han skulle betala ut pengarna omgående. När kan jag se beslutet då?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp