- Meddelanden
- 10 135
- Mottagna reaktioner
- 6 668
- Poäng
- 4 477
Hur menar du ?Hur ser protsessen ut? Efter man gör ansökan?
Hur menar du ?Hur ser protsessen ut? Efter man gör ansökan?
Det har tagits innan utom den sista som jag faktiskt inte sett att det gjorts vilket förvånar mig då det är ett otroligt populärt område att bo i.Menar. Kan man ansöka ändå med skildsaneringen. När tas kreditupplysning? Innan, efter visning? Är det bättre att meddela de i förväg om situationen osv…
Jag håller helt med dig, han är väldigt oseriös. Man får aldrig hjälp, och han bryr sig inte det minsta etc..En otroligt oseriös hyresvärd… inget mot Dig, men aldrig hade jag velat bo hos en fastighetsägare som inte verkar bry sig om vilka hyresgäster som flyttar in…
En kreditupplysning säger så klart inte allt, men mycket !
Det enklaste för dej att få veta är ju att du kontaktar aktuellt bostadsbolag och frågar om de godkänner person med skuldsanering o så får du ju samtidigt tala om att du är sambo och att din sambo är "ren". Då slipper du ju isf att det tas en onödig kreditupplysning om du vill undvika det.Menar. Kan man ansöka ändå med skildsaneringen. När tas kreditupplysning? Innan, efter visning? Är det bättre att meddela de i förväg om situationen osv…