Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Förstahandskontrakt med en halv miljon i skuld

Jag fick betala 3000 i deposition till elbolaget, som jag fick tillbaka efter ett halvår av att ha skött betalningarna. Bredband fick jag teckna via en anhörig.

Hej! Det var ett tag sen jag skrev här. Jag har precis fått förstahandskontrakt (Äntligen!!) en ungdomslägenhet. Fast att jag har skulder på lite över en halv miljon och alla kreditbolag hatar mig osv. Men hur blir det med elbolag? Och tv abonnemang? Finns det elbolag som accepterar en fast man har skulder och betalningsanmärkningar. Och tv-kanaler? Hur får man till det när man har betalningsanmärkningar. Jag är godkänd alltså av det här fastighetsbolaget och genom bostadsförmedlingen för denna lägenhet och dem kommer skicka avtal 3-4 månader innan inflytt (huset är inte färdigbyggt). Detta är mitt första egna boende har bara hyrt i andrahand innan. Så jag är helt lost angående allt. Skriv gärna om ni vet bolag som accepterar att man har utmätning/skulder osv. Och vilken som är bäst! Mvh
TV-kanaler kan du väl fixa med en Apple-TV och Bahnhof tar ingen upplysning vid tecknande av internet då de inte har någon bindningstid.
Elbolag vet jag inte då jag haft samma sedan innan min skuldsanering.

Tv löser du med en smartphone, betalar 1 års IPTV abonnemang ca 1300 kr via Swish, och du har 1800 kanaler och alla svenska. Sen en Chromecast o tv. Samt internet , jag betalade mobilt bredband hos Telenor 1 år på direkten ca 2400 kr trots mängder med beta märkning.

Handlar bara om att gå runt systemen, blev faktiskt billigare även om allt skall pröjsas på direkten.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp