Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Första samtalet med kronofogden gentemot skuldsanering

Beror det inte på hur man är själv som person också då tänker jag förutom handläggaren i sig.Vissa har ju väldigt lätt för att prata för sig medans vissa tycker det är svårt och blir nervösa.

Beror det inte på hur man är själv som person också då tänker jag förutom handläggaren i sig.Vissa har ju väldigt lätt för att prata för sig medans vissa tycker det är svårt och blir nervösa.
Har inga problem att prata, har det lite som en del av mitt jobb : ) Hade väl nånstans kanske fått upp en bild innan att man gick efter ansökan och sen ställde följdfrågor. Inte en 60 min lång utfrågning under lupp :p

Tack så hjärtligt! Dock inte framme ännu så, men förhoppningsvis går den igenom : )

Självfallet är det bra : )

Fick bara en känsla över att dem som får det lite att framstå som en "walk in the park" antingen snackar skit, rent ut sagt, eller haft en väldans tur
Hur gammal var din nyaste skuld?

Har inga problem att prata, har det lite som en del av mitt jobb : ) Hade väl nånstans kanske fått upp en bild innan att man gick efter ansökan och sen ställde följdfrågor. Inte en 60 min lång utfrågning under lupp :p

Tack så hjärtligt! Dock inte framme ännu så, men förhoppningsvis går den igenom : )
Kan ju ha att göra med hur dina skulder uppstod också att handläggaren ville vara mer noggrann finns ju inte någon skuldsanering som är som den andra så svårt att riktigt veta. Men grattis till delmålet ialla fall. Jag hoppas så klart det går hela vägen. ^^

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp